آریان، سوہانا اور ابرام کو عقلمند اور سادہ دیکھنا چاہتا ہوں، شاہ رخ خان

ممبئی: بالی وڈ سپر اسٹار شاہ رخ خان چاہتے ہیں کہ ان کے بچے آریان، سوہانا اور ابرام اپنی عقلمندی کے ساتھ سادہ رہیں۔

ایک تازہ انٹرویو میں اداکار نے بتایا کہ ان کی بیوی گوری خان گھر میں عقلمندی اور توازن کو برقرار رکھتی ہیں۔

شاہ رخ خان نے اپنے بچوں آرین، سہانا، اور ابرام کے لیے زمینی نقطہ نظر کو برقرار رکھنے کی اہمیت پر زور دیا۔

انہوں نے کہا، “مجھے معلوم ہے کہ یہ بہت مختلف لگتا ہے لیکن میں چاہتا ہوں کہ میرے بچے اپنے فوائد کے حقدار کے بارے میں سادہ رہیں‘‘۔

اداکار نے کہا کہ  انہیں معلوم ہے کہ ان کی حدود کیا ہیں، اداکاری انہیں خوش رکھتی ہے اور وہ کبھی ہار نہیں مانتے۔

شاہ رخ خان نے انکشاف کیا کہ انہیں میک اپ کرنا ناپسند ہے اور وہ شہرت کو زیادہ اہمیت نہیں دیتے ہیں۔

یاد رہے کہ شاہ رخ خان اگلی فلم میں سجوے گھوش کی فلم میں نظر آئیں گے جس میں ان کی بیٹی سوہانا خان اور ابھیشیک بچن بھی شامل ہیں۔

The post آریان، سوہانا اور ابرام کو عقلمند اور سادہ دیکھنا چاہتا ہوں، شاہ رخ خان appeared first on ایکسپریس اردو.



from ایکسپریس اردو https://ift.tt/Qbfw8kj
Previous Post Next Post

Contact Form